مامان سانازمامان ساناز، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
بابا جوادبابا جواد، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
دختر قشنگم آوادختر قشنگم آوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

عزيز مادر

دخترى يا پسر؟؟؟ و انتخاب اسم

1393/11/17 20:09
نویسنده : مامان ساناز
917 بازدید
اشتراک گذاری

آرامموندم دخترى يا پسرخطاخطاخطامامانى كه هردوتاشو دوست دارهخندونک

حالا چون معلوم نيست جنسيتت چيه دنبال اسم نميگردمزبان

اگه دختر شدى:صبا بوسبوس اگه پسر شدى:سالارمحبتمحبت

صبا به معنى:معشوقفرشتهفرشتهو سالار به معنى:رهبر و بزرگروارمحبتمحبتبوسبوس

خيلى اسم هاى قشنگينزیباچشمک

بابايى اسم پسر رو ميگه آريانبغل

اسم دختر هم ميگه آنيسامحبت

من ميگم اسم پسر:سالار و دختر:صبا 

بين دوتاشون موندمسوتسوتسوت

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مهتاب مامان اشکان
17 بهمن 93 20:20
هر چي ميخواد بشه فقط سلامتيش مهمه.
مامان ریحانه
17 بهمن 93 21:15
چه خوب اسم برادر زاده ی من هم سالاره البته دیگه سالاری شده واسه خودش سلیقتون خیلی خوبه انشالله به سلامتی پسر یا دختر صحیح و سلامت باشه
مامان ساناز
پاسخ
زنده باشه عزيزززم لطف دارى خانومم
مامی حنان جون
18 بهمن 93 8:23
سلام مامان سانازجون،نی نیتون خوبه؟چراعکس آواجون رو نمیزاری ماببینیم.خیلی خوشحالیم که یه دوست جدیدپیداکردیم.حتمالینکتون میکنم
مامان ساناز
پاسخ
مرسى مامى حنان خان حتما ميزارم من هم همينطور
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:13
سلام اپم دوست داشتید سربزنید
مامان ساناز
پاسخ
به روى چشمم
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:21
من لینکتون کردم بااجازه
مامان ساناز
پاسخ
باعث افتخاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزيز مادر می باشد