مامان سانازمامان ساناز، تا این لحظه: 33 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
بابا جوادبابا جواد، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
دختر قشنگم آوادختر قشنگم آوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

عزيز مادر

خرابكارى آوا

1393/11/19 14:11
نویسنده : مامان ساناز
637 بازدید
اشتراک گذاری

آوا جون شما چند روز پيش لوازم آرايش منو برداشتى و آرايش كردىخندونکخندونکخندونکخندونکتعجبتعجب

بعد اومدى ميگى:مامان من ماتيخ ماتيك}رو دوست دارم سکوت

من بعش گفتم:مامانى آرايش واسه بزرگ تر هاست نه واسه بچه ها و نى نى ها آوا همچنان اعصبانىعصبانیعصبانیعصبانیعصبانی

آوا:مگه من چند شالمه  

مامانى:2سالته

 

آوا:خب من كه بچه نيستم

مامانى:تعجبدلخورسکوتقهر

آوا:ههههههههههههههه خندهخنده

مامانى:چرا ميخندى دخملم

آوا:به تعجب تو ميخندمدروغگوراضی

مامانى:دلشکستهخطا

آوا:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ قه قههقه قههقه قههقه قهه

مامانى:اول اعصبانى بودى الان شاد شدىبوسبوسبوسبوس

آوا:اله ديهخندونکچشمک

بای بایبای بایبای بایبای بای

دوستان گلم فعلا

پسندها (9)

نظرات (13)

♥ایدا♥
19 بهمن 93 14:16
عکس اوا خانمو بذارید به منم سر بزنید
مامان ساناز
پاسخ
چشم عزیزززززززززززم
مامان ریحانه
19 بهمن 93 14:58
ای جااااااااااانم به این دخمل شیرین زبون خانمی عکسشو بذار ببینیم
مامان ساناز
پاسخ
چشم خانومی
مهتاب مامان اشکان
20 بهمن 93 14:12
الهي چه دختر شيرين زبوني خانومي چرا عكس آوا جونو نميذاري؟
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
20 بهمن 93 19:10
ای جان ماشالله شیرین زبونه ها ...ممنون اومدین وبلاگم
مامان ساناز
پاسخ
مرسى خاله آنا خواهش ميكنم خانومم
الهه مامان سلما
20 بهمن 93 23:22
خداحفظشون کنه مطمینی دخمل گلت دو ساله اس؟! چه خوب حرف میزنه!!! عکس آوا رو بزار ببینیم
مامان ساناز
پاسخ
مرسى عزيز اره عزيزززم مطمئنم دختر من زود به حرف زدن كرد
مامی حنان جون
21 بهمن 93 18:55
سلام عزیزم.مرسی که به ماسرزدی.مامانی آخه آوادخمله حالا حالا باید از این شیرین کاریا بکنه.خخخخخخخخخداحفظش کنه.عکسشم بزارخب ماببینیم عسل خانومو.
مامان ساناز
پاسخ
خخخخخخخخخ مرسى عزيزززززززز دلم چشم
مامان عطیه
22 بهمن 93 14:20
سلام عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟؟
مامان ساناز
پاسخ
بله عزيزم
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:30
اخه قربون اوا خوشگله که مطمعنن زیباست به منم سر بزندی اپم با سوغاتی های مامان بزرگم و...
مامان ساناز
پاسخ
مرسى عزيز دلم به روى چشمم
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
27 بهمن 93 15:16
ای جانم
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 11:43
خخخخخخ چه ارایشگری بشه برای خودش چه دختر شیرین زبونی راستی به منم سر بزنید خوشحالم میکنید
مامان ساناز
پاسخ
لطف دارى نيكتا جون حتما عزيزم
مامان روژینا
3 اسفند 93 8:39
سلام عزیزممرسی که به ما سر زدی چه دخملی شیرین زبونیدوست دارم ببینمش
مامان ساناز
پاسخ
خواهش ميكنم مامان روژينا جون لطف دارى خاله جونم
مامان مهدیه
14 اسفند 93 10:08
خدا حفظشون کنه....انشالله موفق و شاد باشین..... اوا جان خیلی ناز و شیرین زبونه
مامان ساناز
پاسخ
مرسی گلملطف دارید
مامی حنان(وبلاگ روچک)
23 اسفند 93 14:25
سلام عزیزمخوبی مامان سانازجون.عزیزان خوبن؟سال نوی شما پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشیدکنارعزیزان
مامان ساناز
پاسخ
سلام مامان حنان كوچولو مرررررررررررررسى عزيزززززززززززم خوبيمشما خوبيد؟حنان جان خوبه؟ سال نو شما هم مبارك باشه بهترين هارو براتون آرزو ميكنم از طرف من كوچولو رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزيز مادر می باشد