مامان سانازمامان ساناز، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه سن داره
بابا جوادبابا جواد، تا این لحظه: 33 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
دختر قشنگم آوادختر قشنگم آوا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

عزيز مادر

ً1آذر فهميدم يه نى نى تو دلم هست.

1393/11/17 16:18
نویسنده : مامان ساناز
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

1آذر فهميدم يه نى نى خوشگل و ناناز تو دلمهبغلبغلبوسبوسمحبتمحبتخيلى خوشحال شدمآرامآرام

خانوم دكتر گفته:به احتمال زياد نى نى خوجل پسرهچشمکچشمکچشمکچشمک

گل پسرى مامان اميدوارم اونجا زياد اذيتم نكنى و خوب خوب خوب باشىفرشتهفرشتهفرشتهبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (6)

نظرات (6)

مهتاب مامان اشکان
17 بهمن 93 17:16
سلام.خييييييلي خوشحال شدم كه به ما سرزديد. مگه دو ماهگي معلوم ميشه كه جنسيت بچه چي هست؟ اميدوارم هر چي كه هست به سلامتي دنيا بياد. ببوس روي ماه آوا جونو
مامان ساناز
پاسخ
عزيززززززززززم دكترم گفته احتمال داره پسر باشه بووووووووووووووووووووووووس واسه اشكان جوووووووووونم
مامان ریحانه
17 بهمن 93 19:29
سلام عزیزم ممنون که به من سر زده بودی چه خوشحال شدم وقتی فهمیدم نی نی دو ماهه تو دلت داری خدا برات حفظش کنه منتظر خبرای خوب از شما و نی نی هستیم واسه نی نی و مامان مهربونش
مامان ساناز
پاسخ
فداى مهربونى هات خانومى اينا هم براى شما و نازنين خانوم مهربون
✿آجـــــــــــــی✿
17 بهمن 93 22:28
سلام عزیزم مبارک باشه ب من سر بزن نظر یادت نره من لینکت می کنم
مامان ساناز
پاسخ
مرسى گلم لينكى عزيزم
مامانه ثنا
18 بهمن 93 10:14
سلااااااام. تبریک میگم بابت نی نی چوجولوتون قدمش خیر باشه یراتون از همین الان..........اواجونم ببوسید ازطرف خاله....
مامان ساناز
پاسخ
مرسى عسلم چشم
مامان لیدا
22 بهمن 93 23:28
سلام عزیزم مبارک باشه ایشالا به سلامتی دنیا بیاد.اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان ساناز
پاسخ
مرسى گلم لينكى عزيزم
شاپرک مامی
5 اسفند 93 21:22
مبارک باشه ایشاله به سلامتی دنیا بیاد و اوا جونم باهاش رابطه خوبی برقرار کنه
مامان ساناز
پاسخ
لطف داريد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عزيز مادر می باشد